Finding Neverland
Searching for inspiration, Barrie befriends a widow with four sons, who inspire him to re-embrace his imagination.
The movie details the experiences of "Peter Pan" author J.M. Barrie, which lead him to write the children's classic. Drawing from his time with four siblings who have no father, he writes a story about children who don't want to grow up.