Вознемирен
Приказна за тинејџерка со смртоносна болест, која се вљубува во момче што сака да оди на погреби. Се среќаваат со духот на јапонски камиказе-пилот.
Приказна за тинејџерка со смртоносна болест, која се вљубува во момче што сака да оди на погреби и за нивната средба со духот на еден јапонски камиказе-пилот од Втората светска војна.