Биографска драма
Тагувајќи поради неправдата во школото, изневерена од најблиските луѓе, 17-годишната Петја се самоубива. Ова ѝ се случува на талентираната поетеса Петја Дубарова во 1979. Ова ѝ се случува и на обична девојка во 2019., исто така наречена Петја.