Криминални
Една театарска трупа од Њујорк патува во Ларами, Вајоминг, три недели по бруталното убиство на младиот студент-хомосексуалец Метју Шепард. Цел им е да разберат како може современите општествени ставови да произведат таков чин на насилство.