Далеку зад Сонцето (HBO)
Докторот Алеш Барта основал болница во Кенија. За десет години, африканските и чешките доктори третирале десет илјади луѓе и спасиле многу животи.
Овој документарец во продукција на ХБО го прикажува животот на докторот Алеш Барта кој основал болница во Кенија. За десет години, африканските и чешките доктори третирале десет илјади луѓе и спасиле стотици животи таму.