Документарци
Инструкторката за нуркање Асја (44) е партнерка на искусниот нуркач Јануш (58) кој доживеал срцев удар. Јануш планира да оди во Сината дупка во Дахаб, едно од најопасните места за нуркање. Тоа може да биде неговото последно патување.