Документарци
Филмот на Ребека Милер претставува портрет на нејзиниот татко, на неговиот живот и погледи на светот, изграден околу интервјуата снимани многу години.
Филмот на Ребека Милер претставува портрет на нејзиниот татко, на неговиот живот и погледи на светот, изграден околу интервјуата снимани во текот на многу години. Ова претставува различен поглед врз големиот американски драмски писател.