АФРИКАНСКИ СОН (HBO)
Полската автостоперка Кинга Чош, која патува низ Западна Африка, го откупува од ропство девојчето Малаика. По смртта на Кинга мајка ѝ доаѓа во Африка.
Полската автостоперка Кинга Чош, која патува низ Западна Африка, го откупува од ропство девојчето од Гана, Малаика. Смртта на Кинга наскоро ја носи нејзината мајка од Полска во Африка, во потрага по девојчето спасено од ќерка ѝ.