Улица Скок бр. 22
Тајните полициски детективи Шмит и Џенко ги очекуваат големи промени кога добиваат задача да се преправат како факултетски студенти.
Откако (двапати) се провлекуваат низ средно училиште, тајните полициски детективи Шмит и Џенко ги очекуваат големи промени кога добиваат задача да се преправат како факултетски студенти и да најдат еден дилер на дрога во кампусот.