Shock Docs: The Visitors
New York Times best-selling author Whitley Strieber recounts his terrifying alien abduction and his decades-long quest to prove we are not alone.
In 1985, author Whitley Strieber was abducted by otherworldly beings, sparking a decades-long quest to prove we are not alone. For the first time in 30 years, Whitley returns to the remote cabin to find out if he can still make contact with the Visitors.