The Reaper
Three stories taking place during a single night, gradually building a gloomy picture of Ivo's life.
Three stories taking place during a single night and dealing with Ivo in different ways, gradually give us a gloomy picture of Ivo's life and of the whole area which is stuck and imprisoned by war, as Ivo is by his crime.