The Pelicot Rape Case
An examination of the alleged crimes and 2024 trial of Dominique Pelicot, featuring interviews with those who witnessed the trial.
An examination of the alleged crimes and trial of Dominique Pelicot. Featuring interviews with those who witnessed the trial, the documentary explores the bravery of Pelicot's wife and the impact of the case on how sexual assault is viewed in France.