Once Upon a Time in Hollywood
In 1969 Los Angeles, a fading TV star and his stunt double strive to achieve fame and success during the final years of Hollywood's Golden Age.
In 1969 Los Angeles, fading tv star Rick Dalton and his longtime stunt double, Cliff Booth, strive to achieve fame and success in the film industry during the final years of Hollywood's Golden Age.