Mission: Impossible - Ghost Protocol
Ghost Protocol is initiated and Ethan Hunt (Tom Cruise) and his new team must go undercover to clear their organization's name.
The IMF is shut down when it's implicated in a global terrorist bombing plot. Ghost Protocol is initiated and Ethan Hunt (Tom Cruise) and his new team must go undercover to clear their organization's name. No help, no contact, off the grid.