The Extortion
Guillermo Francella is Alejandro, a pilot on the verge of retirement, who is blackmailed and forced to carry a mysterious cargo.
Guillermo Francella is Alejandro, a pilot on the verge of retirement, who is blackmailed and forced to carry a mysterious cargo from Buenos Aires to Madrid in order to avoid being penalized for a serious fault he committed on the job.