Kraven the Hunter
Aaron Taylor-Johnson is Kraven, a man whose path of vengeance leads him to become the greatest and most feared hunter in the world.
Villains aren't born. They're made. Aaron Taylor-Johnson stars in this action-packed Marvel film as Kraven, a man whose brutal path of vengeance leads him to become not only the greatest hunter in the world, but also one of its most feared.