Jackass Shark Week
Johnny Knoxville sends Steve-O, Chris Pontius and new Jackass cast members on a Shark Week mission for the ages.
Johnny Knoxville sends Steve-O, Chris Pontius and new Jackass cast members on a Shark Week mission for the ages. They'll dial up a series of shark stunts that test their bravery and threshold of pain as they put common shark myths to the test.