Harry Potter and the Goblet of Fire
Signs of Voldemort's return emerge as Harry's friends help him prepare for a tournament with Europe's best student wizards.
Everything is about to change in the wizarding world as Harry Potter starts his fourth term at Hogwarts. With his scar burning once again, Harry finds himself drafted into the most dangerous magical competition: The Triwizard Tournament.