Far Beyond the Sun
This documentary maps the life of medic Aleš Bárta, who decided to found a hospital in African Kenya.
This documentary produced by HBO maps the life of medic Aleš Bárta, who decided to found a hospital in African Kenya. During the last ten years, African and Czech doctors have treated ten thousand people and saved hundreds of lives there.