Disappeared: The Bradley Sisters
Det. Pam Childs investigates a 22-year-old mystery of two missing sisters, Diamond and Tionda Bradley.
In 2001, sisters Diamond and Tionda Bradley vanish from their Chicago apartment. Twenty-two years later, Detective Pam Childs gains access to the family, revisiting critical scenes, interviews, and inconsistencies -- leading to a shocking admission.