Deliver Them From Evil: The Taking Of Alta View
A drama based on incident at Utah's Alta View Hospital where gunman Richard Worthington took over a maternity ward for 18 hours. He wants to kill Dr. Garrick, who, according to Worthington, ruined his life sterilizing his wife.