Concussion
Will Smith plays a forensic pathologist who discovers a dangerous neurological anomaly affecting NFL players. Based on a true story.
Will Smith portrays the true story of Dr. Bennet Omalu, a forensic pathologist who discovers severe brain alterations in NFL players who have suffered head trauma. Facing the powerful league, Omalu fights to expose his discovery.