Strašna priča o baki i unuku
Odrasli ljudi imaju sopstvene strahove! Na primer, jedna baka se mnogo plašila da neće udovoljiti svom unuku. Šta god da bi skuvala, njemu ništa nije bilo dovoljno dobro.