Zastrašujući incident u cirkusu
Super strašna priča o jednom čudnom klovnu koji se iznenada mnogo naljutio! Uplašio je svu decu i naterao u plač! Šta se desilo klovnu? Pogledajmo ovu super strašnu epizodu.