Nekadašnji cirkuski medved skrasio se u šumi i spreman je za miran život okužen tišinom i spokojem, sve dok ne upozna devojčicu po imenu Maša, koja živi u šumi sa prasetom, kozom i psom, i pravi je mali avanturista.