Kad dođe rat
Paravojna grupa u Slovačkoj regrutuje stotine mladića uz prećutno odobravanje vlasti. Njihov cilj je jednostavan – treba da se pripreme za rat i stvore model zajednice zasnovan na vojnoj obuci, poslušnosti i strahu.