Žestoke devojke
Film prati priču o četirima „žestokim devojkama“, koje se menjaju tokom dvogodišnjeg perioda. Dok posmatramo izlive njihovih nepredvidivih emocija i brutalne svađe, pitamo se šta ih motiviše da se nadmeću u tipično muškom sportu?