Toto i njegove sestre
Totonel (10) i njegove dve starije sestre čekaju da im se majka vrati iz zatvora. Dok odrastaju, svako od njih uči kako da preživi sâm, nadajući se da će im porodica ponovo biti ujedinjena kad im se majka vrati.