Suočavanje sa prošlošću
Znajući da će njena ćerka umreti bez transplantacije koštane srži, majka je primorana da se suoči sa greškama iz prošlosti i pronađe dete koje je ostavila pre mnogo godina, u nadi da će tako pronaći odgovarajućeg davaoca.