Tenacious D: Trzalica sudbine
Tenacious D – Trzalica sudbine prati rokere Kej Džija (Kajl Gas) i Džej Bija (Džek Blek) na njihovom putu ka zvezdama, dok postaju jedan od najvećih rokenrol bendova na svetu.