Nadimak
Do 2008. godine više od 25 procenata igrača bejzbola u prvoj ligi rođeno je u Latinskoj Americi. U svojoj 19. godini, Miguel „Šuger“ Santos, ozbiljan klinac iz Dominikanske Republike potpisao je za „Kanzas siti“.