Nosioci promena
Film prati Iona Barbua, 61-godišnjeg bivšeg rudara koji je postao umetnik i aktivista u borbi za spasavanje zgrada rudnika uglja i pretvaranje istih u spomenike kulture jer se rudnik zatvara i zgrade su predviđene za rušenje.