Animirani filmovi
Pat i Mat su ponovo sa nama! Kakvu zamku će napraviti za lopova koji im krade jabuke i kakvu auto-perionicu će izgraditi? Nema prevelikog izazova i nijedan problem ne predstavlja prepreku za našu dvojicu majstora.