Nosioci promena
Film Martina Marečeka “Sila” beleži pet teških godina u životu filmskog novinara, feministe i agenta kulture Kamila File, tokom kojih ima problema u vezi, boluje od depresije i sprovodi čudan eksperiment na sopstvenom telu.