Gospodin Holms
Godine 1947, penzionisani Šerlok Holms živi u mirnom selu na periferiji Londona sa služavkom i njenim sinom koji je amater detektiv. Šerlok Holms postaje opsednut nerešenim slučajem od pre 50 godina kojeg se seća samo u fragmentima.