Poslednja prilika za Harvija
Boraveći u Londonu na ćerkinom venčanju gde ništa ne teče kako treba, Harvi (Dastin Hofman), pisac džinglova, upoznaje Kejt (Ema Tompson), zanimljivu ženu, službenicu britanske vlade. Za oboje, ovo bi mogla da bude zadnja šansa za ljubav.