Indijan Point: Zamislite nezamislivo
Prikaz potencijalnih katastrofalnih posledica nuklearne havarije ili terorističkog napada na elektranu Indijan Point u Njujorku. U krugu od 90 km oko tog mesta i tri nuklearna reaktora živi dvadeset miliona ljudi...