Neprijateljske vode
3. oktobra 1986. godine, američka podmornica se sudara sa ruskom podmornicom koja nosi 32 nuklearne bojeve glave prema istočnoj obali Sjedinjenih država. U filmu glavne uloge tumače Rutger Hauer i Martin Šin.