Hobit: Šmaugova pustošenja
Bilbo Bagins nastavlja svoje putovanje sa čarobnjakom Gandalfom i trinaest patuljaka predvođenih Torinom Hrastoštitom. Oni kreću u epski pohod da preuzmu Samotnu planinu i izgubljeno kraljevstvo patuljaka, Erebor, od zlog zmaja Šmauga.