Elektra
Iz strip kuće „Marvel“ – od autora Iks-Mena i Spajdermena – stiže nam i ELEKTRA, prvi akcioni film godine. U poslednjoj bici između dobra i zla pojavljuje se ratnica koja se opredeljuje za srednje rešenje.