Ne staj
Priča o grupi prijatelja koji su pobegli od svog dosadnog života tako što su osnovali pank-rok bend u Pragu 1983. godine usred komunistički nametnutog perioda "normalizacije" i zagušljive atmosfere pod vlašću tajne policije.