Duboka ljubav
Asja (44) je instruktor ronjenja i Janušova partnerka. On je iskusni ronilac koji je doživeo infarkt. Planira da ode u Dahab i roni u „plavoj rupi“, jednom od najopasnijih mesta za ronjenje. To može da mu bude poslednje putovanje.