Pričest
Kad odrasli zataje, deca moraju brzo da odrastu. Ola je 14-godišnjakinja koja mora da brine o svom disfunkcionalnom ocu, autističnom bratu i majci koja živi daleko od njih; ali više od svega želi da ponovo ujedini porodicu.