Šifra: Vulverin
Profesor na koledžu i bivši pripadnik Mornaričkih foka, Hari Gordini, primoran je da se vrati u akciju. On mora da upotrebi sve vojničke veštine da spasi svoje ženu i dete koje kidnapuje narko kartel dok su na odmoru u Italiji.