Mali zeleni
Život siromašnog radnika i njegovog sina se okreće naglavačke kada fascinantni i neobični novi kućni ljubimac uđe u njihov život. Usred komičnog haosa koji nastaje, oni konačno uče dirljivu lekciju o stvarima koje novac ne može da kupi.