Sinema verite
Priča o snimanju revolucionarnog dokumentarne serije “Američka porodica” koja je početkom sedamdesethi pratila svakodnevi život Laudovih i ovu porodicu iz Santa Barbare učinla poznatom, ali i stvorila novi žanr – realiti šou.