Unsane
A young woman is confronted by her greatest fear, but is it real or a product of her delusion?
After moving to a new city, a young woman continues to be haunted by visions of her stalker. She turns to a mental-health center for help, but is instead committed there against her will – and identifies one of the staffers as her stalker.