True Story
A reporter develops an unlikely -- and possibly dangerous -- relationship with a murder suspect who used his identity while on the run.
A disgraced reporter develops an unlikely -- and possibly dangerous -- relationship with a murder suspect who used his identity while on the run. Jonah Hill, James Franco, Felicity Jones.