Scooby-Doo! Frankencreepy
Velma discovers she's inherited her great-great-uncle Dr. Von Dinkenstein's castle in Transylvania, Pennsylvania.
Velma discovers she's inherited her great-great-uncle Dr. Von Dinkenstein's castle in Transylvania, Pennsylvania. When the gang persuades Velma to go claim her inheritance, the ghost of the castle blows up the Mystery Machine as a warning!