Mission: Impossible III
Lured back into action by his agency superiors, Ethan Hunt faces his deadliest adversary yet -- a sadistic weapons dealer, Owen Davian.
This is Mission: Impossible like you've never seen it before! Lured back into action by his agency superiors, Ethan Hunt (Tom Cruise) faces his deadliest adversary yet -- a sadistic weapons dealer, Owen Davian (Philip Seymour Hoffman).